15

YHT Hattı Şantiye Temsilcileri Başkanı ziyaret etti

Ankara-İzmir YHT Hattı Şantiye Temsilcilerinden Başkan Koyuncu’ya Ziyaret

2025-09-12 16:37:00 Yayınlanma

🔥 Gözden kaçırmayın

Sandıklı'da çalışmalar aralıksız sürüyorSandıklı'da çalışmalar aralıksız sürüyor

Emirdağ’dan geçecek olan Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren (YHT) Hattı projesi kapsamında görev yapan şantiye temsilcileri, Emirdağ Belediye Başkanı Serkan Koyuncu’yu makamında ziyaret etti. Ziyarette projenin ilerleyişi, inşaat süreci ve teknik aşamalar hakkında istişarelerde bulunuldu.

 

Emirdağ’ın ekonomik ve sosyal olarak güçlendiğini vurgulayan Başkan Koyuncu, “Ankara-İzmir Yüksek Hızlı Tren projesi, ilçemizin geleceği için büyük bir adımdır. Bu hat sayesinde Emirdağ, ülkenin en önemli iki metropolüne doğrudan bağlanacak, ulaşım süresi ciddi şekilde kısalacak. Bu da ilçemize yeni yatırımların gelmesini, ticaretin ve turizmin canlanmasını sağlayacak.” ifadelerini kullandı. Kaynak Emirağ belediyesi

💬 Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

En az 10, en fazla 1000 karakter
En az 2, en fazla 50 karakter
BDVWB
Güvenlik kodunu büyük-küçük harf duyarlılığı olmadan yazın