15

İscehisar Belediyesi Toplu Taşıma Filosuna 2 Araç Kattı

İscehisar Belediyesi, toplu ulaşım filosuna kattığı 2 otobüs için hizmete alım töreni gerçekleştirdi.  

2026-05-21 18:13:00 Yayınlanma

🔥 Gözden kaçırmayın

Sinanpaşa’da yeşil alan içerisinde  yer alan 40 yıllık ağaçlar kesildiSinanpaşa’da yeşil alan içerisinde yer alan 40 yıllık ağaçlar kesildi

Belediye Başkanı Seyhan Kılınçarslan, “Toplu taşıma hizmetlerimizi daha konforlu, daha etkin ve daha güvenli hale getirmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

Özellikle sabah ve akşam saatlerinde yaşanan yoğunluğu azaltarak, vatandaşlarımızın toplu taşımayı daha verimli kullanabilmesini sağlamak amacıyla 2 adet otobüsü filomuza kazandırdık. Yeni araçlarımızla filomuzu güçlendirmeye ve yenilemeye devam ediyoruz.

İscehisar’ımıza değer katacak yatırımlarımız devam edecek. Tüm yolcularımıza konforlu ve keyifli yolculuklar diliyoruz. Araçlarımız ilçemize hayırlı olsun. Kaynak: İscehisar Belediyesi

💬 Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

En az 10, en fazla 1000 karakter
En az 2, en fazla 50 karakter
MQ6SF
Güvenlik kodunu büyük-küçük harf duyarlılığı olmadan yazın